2013

ligger i sängen. hemma efter nyårsfirande i månkarbo. kan summera detta nyår som helt okej bra. men suttit hemma i soffan och kollat på film med mamma hade jag inte bangat på heller för den delen.

spiknykter är jag med, så jävla skönt.

ligger för tillfället i sängen, lyssnar till regnet som smattrar mot plåttaket. jag gillar regn, det är mysigt på något vis. dock skulle jag vilja ha min simon här. fick aldrig någon nyårspuss vid tolvslaget utan fick skjuts hem och pussen som en godnattpuss.

att bara ligga i sängen och känna att 2013 är en helt ny start på ALLT är något av det skönaste jag gjort på länge. nytt år, nya möjligheter. för det här året ska bli bra. Det bestäms här och nu.

jag ska inte glömma 2012 men iallafall kunna tänka att det ligger bakom mig, att det är ett avslutat kapitel i en livshistoria. 2012 är inget år jag kommer minnas som ett bra år.

men det finns hopp för mänskligheten då jag med ett leende välkomnar 2013.

over and out, stay cool


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0