Popcorn ❤

Nu måste jag verkligen skriva om det absolut godaste som finns att äta, det underbaraste som någonsin skådats och självklart något jag dyrkar.
Popcorn, jag har en stor kärlek till denna underbara lilla kärna, min passion till popcorn är obeskrivlig, finns inget godare, jag lovar. Det är godis (typ), tar 2,5 min att göra, är nyttigt och blir samtidigt mycket som fan.
Jag dyrkar popcorn, fast jag hatar majs, men ändå älskar jag vad man gör med det.

Ville bara att alla ska veta att vill man göra mig glad, ge mig porrecorn!


Kommentarer
Postat av: Rolig kille ba

http://0.media.collegehumor.cvcdn.com/6/6/collegehumor.b24c9f5681cbda6905603a76e4508592.jpg

2012-06-19 @ 14:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0