Funderar..

Hur kan något som betyder så mycket för än bara försvinna?.. Rakt ut i tomma intet där allt är lika meningslöst som luft...
Varför?... Hur kan det gå så snett... Medan allt annat bara kryper närmare och närmare, som att det leker kurragömma, när man vill att det visar sig, då för de inte det..
Att prestera till något bättre är något jag strävar efter, men när man gjort sitt bästa är man inte nöjd, för man vill alltid ha lite bättre, för att man ska kunna vara lite mer nöjd över sig själv.. Hur ska man kunna övervinna sig själv till den gräns då allt sätts stopp, det blir kaos, ingenting går som det ska.
Det känns som att jag nått den där gränsen då jag inte klarar av mer, pressen blir för hög och tanken att prestera bättre har flugit bort med vinden. 5 dagar, 3 prov, 4 uppgifter. 5 skoldagar kvar. Fan... Nu längtar jag inte ens tills skolan slutar, vill ha en extra vecka för att kunna nå de betyg jag vill ha, för jag vet att det kommer gå så sjukt fort iallafall. Sommaren är snart hör på riktigt, njut, lev i nuet, samla kraft, samla allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0