Onsdag,, 12.39

Många tycker att denna dag är den jobbigaste av skoldagarna, själv är det nog den bästa, slutar 11.15, hur skönt? Underbart. Nu blir det kolla film och kanske ta en powernap, guld värt. Tänkte om jag skulle ta och ut och gå en redigt lång promenad med!

En sak jag tänkt på är hur fixerade folk kan vara i att se bra ut i håret, alltid samma visa, ååh jag vill ha långt fint hår med naturliga vackra lockar osv, ja ni fattar, men se på det såhär, om ni vill vara fin för någon kille så kommer dom nog aldrig märka om ni plattat håret eller om du inte hann det på morgonen, och om han tycker om dig så tycker han nog du är lika fin med eller utan fixat hår, jag lovar.

Just därför har jag bestämt mig för att strejka, jag tänker inte platta håret. För hellre lockigt och oslitet hår än platt och slitet. Tips från coachen bara.

Med dom orden tackar jag för mig, fred.

Ofixat hår på bilden, jajamen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0