uncover.

jag tror fan jag ska börja blogga igen. fast inte ska få veta att jag bloggar, för jag ska inte säga det till någon. oj tänk så många hemligheter jag kommer kunna skriva här utan att någon ens vet om det.
Just nu sitter jag i mitt beundransvärda tomma rum, Zara Larasson - Uncover går på repeat och jag har på tok för mycket att tänka på. för så är det. personligen tror jag att livet ibland går ut på att fundera och tänka. analysera och diskutera för din åsikt. men hur vet jag min åsikt? för det måste man tänka. egentligen ska man inte tänka. vi bor i ett iskallt ikea-land där problemen ligger i pepparkakor och blattar. andra länders problem är krig och hunger. sjukdomar och mord. are u fucking kidding me?
löjligt.

mitt bloggande ligger på hyllan känns det som, jag vistas på www.linneasnaglar.devote.se för tillfället och drömmer om att bli modell.

nu ska jag fortsätta dricka min hallon-soda och sakna min pojkvän som jag inte träffat på två (fucking) veckor.

over and out, stay cool


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0