förståelse

ligger i sängen, tankarna snurrar hurrelomburrel i huvudet på mig, simon, Wilma, nyår, naglar, allt.
igår fick jag äntligen träffa min kära, att få pussa hans mjuka läppar efter 2 veckor var något av det mest efterlängtade jag gjort på länge, nykär. men jag håller fast vid att vissa killar är svin, det finns en anledning i denna förbryllade värld varför vi är tjejer är tjejer och killar är killar, mysteriet är och kommer förbli hemligt varför vi inte förstår varandra.
jag hatar dubbelmoral. att man ska bli en annan person när andra personer är i närheten. att man ska bli förkrossad och besviken gång på gång. förståelse. det mesta handlar om förståelse.

over and out, stay cool


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0