Lördag.. Tröjan du hatar

Älskar min säng har jag kommit på, älskar den verkligen på morgonen, den är perfekt.. Tänk om man kunde gifta sig med en säng? Hade inte det vart ganska praktiskt? Liksom, säg någon som inte älskar en varm, gosig och skön säng?


Började dagen med taco till frulle i solskenet vilket verkligen gjorde min dag, sen tog jag mig en långpromenad runt Tierp och sen hem, käkade och chillade med ellen ett tag sen blev de dra till Bullen ett tag.

Kan ha vart den mest skruvade dagen när det gäller killar... Haha, ett stort jävla HA-HA.

Nu ska jag ha en fet date med kudden + sängen medans jag käkar godis och kollar BB, godnatt skönisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0