Fredag,, alla ni är mördare...

Shooobre! Somnade tidigt hos niklas igår, kl 21 faktiskt. Vaknade runt halv 8, stolt! Fixade mig och tog bussen till Uppsala, vart att åka till tandläkaren, fiifan för att spänna ribban! gal1.

Var in och behövde hjälp att fixa nytt rouge, men fick en hel sminkning av henne på affären, frodigt naiz!

Kollade runt lite och sen åt jag på Cupido, mumma mumma! skulle ta tåget hem men missade det med ca 3 sekunder?... väntade på nästa och precis när det skulle gå stod det att det var inställt, glad chey.. svar nej. Vart till å vänta in nästa ba..
Men nu är jag hemma iallafall! skönt, precis fixat bellas naglar.

Senare bär det av till Niklas där Tobbe är, drar dit med Ellen och lagar lite mat och kollar på film, mysigt! hehe

Nu ska jag fixa mig, hörs hej!



Niklas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0