H3H3H3

vad ska jag säga? hm, släpade mig iväg till moster imorse, lekte lite med vilhelm och svea, vart mycket kakor och godis, lite tattuerande från tuggummipapper med, snyggt!
drog hem sen vart det softmode.se, gjorde mat själv, fattar ni? SJÄLV! stolt brud jaja, en snabbdusch på de och sen skynda iväg till bussen, påvägen dit vart jag skrämd skiten ur mig! inga namn nämnda men aa tobbe du ska få -.-
Nu sitter jag hos niklas, han somnade dirr haha.  får se vad som händer imorgon puss, nu ska jag kolla på tarzan!

Drar en spåkulan!

Hej Linnéa



Det stormar omkring din person och många olika viljor drar i dig. Lyssna men välj din egen väg.





Niklas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0