Ojojoj..

Ojjjj dålig uppdatering nu känner jag, haha.


Menmen nu i slutat i veckan har dagarna spenderats först i skolan och sen hemma med niklas, daniel eller marwes.
I Torsdags, så var Ellen och jag in till Gävle, körkortskurs föfan! Satt där i dryga 3 timmar, fifan.
Fick med mig en Calvin Klein bh hem, frodigt nice :)

I Fredags, vart till att sluta tidigt, 12.30, sen hem och chilla i några timmar och dra sig vidare till affären med Nattis och Ellen, handla lite grejs till tårtan, vart till att dra vidare till nathalie, bakade och hade riktigt kul med trevligt folk! :) Myyyys.

Idag; Vaknade "tidigt" runt 1 kanske, sen kom mamma, alexander och markus hem, fint!
Vart födelsedag för mig idag istället, så nu sitter jag här med massa nya fina saker! mumma!

Orkar inte skriva allt jag fick men gör det senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0