hej.

Igår: vart att åka in till akuten i uppsala på morgonen, usch så dåligt jag mådde,, det går tyvärr inte att förklara.. Hade en jävla kanyl rakt in i armen hela tiden med, sinnessjukt ont,,, Vart en lång väntan och drog hem runt kl 7 på kvällen. Min Niklas kom och gjorde mig gladare :*

Idag: Niklas väckte mig genom att hälla ett "litet" glas vatten på mig, elakt... haha men bra kul. Drog upp till Vegavallen och hälsade på mammas jobb. Träffade på Adam som var ute med skrillerna och trixade.

Nu sitter jag här och har precis ätit och vart ute och gått.
Min älskling kommer väl tillbaka snart, hoppas jag iallafall :)


Nu ska jag chillerilla lite mer.



Jag har tappatbort mina ögon, eller nej juste jag glömde ju bara mascaran.. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0