Oj tiden bara flyger iväg!

Ojojoj nu har jag inte hunnit blogga på länge,, har haft fullt upp alla dagar nu!



Måndag:
Var med nathalie och ellen, drog på en cykeltur, kikade in på Bennys och åt lite, mumms. Sen hem till mig och kika film, äta mellon och kolla på KICK-ASS! grymt som grisen skulle sagt :D
Kom väl i säng vid halv 4 (Y)..



Tisdag: Vakna och tog en dusch och sen vart det bara att skynda sig för då hade jag en timme på mig för då bar det av till månkarbo! (igen) haha. Nattis jag och Ellen gick till Abbe & Håkon, drog till Bergstäktet, stekte och badade lite, först i var man med huhuhu, ingen badkruka här eller :D
Drog till Sibylla och tog en glass, sen åkte vi hem och åt och fixade lite myskläder.
Tog bussen tillbaka till månkarbo och då drog, jag, Ellen, Abbe och Håkon till Ubblixbo, fiskade och solade lite
Drog till Abbe sen och kollade fiiilm
Grym dag! (Y)


Onsdag: Idag händer det inte så mkt tror jag, blir nog lugnt, skönt :)
  • Vaknade runt 1
  • Duschade
  • Solade
  • Färgade mackes hår
  • Duschade
  • Och nu ska jag fixa mig lite smått och åka till mosterlisa :) fintdä!

En liten sammanfattning på senaste dagarna, hoppas ni har haft en lika bra start på sommarlovet som jag :D

Kommentarer
Postat av: L I N N

HEJ, skit söt och fin blogg har du! :D



I min blogg har jag en tävling där du kan bli "veckans skrytmåns".

Vi bloggare är ju ändå bäst på att skryta och vara stolta? Vilket jag tycker är jätte bra, för att jag tycker fler och fler ska hitta saker att vara stolta över.



Vill du vara med och delta i tävlingen? Släng då in en snabb kommentar i detta inlägg.



http://liinnssaann.blogg.se/2010/june/satans-skrytmans.html



KRAM, hoppas du vill vara med :)

2010-06-23 @ 17:40:30
URL: http://liinnssaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0