Torsdag,, I want to throw a party with fake alcohol and see how many morons act wasted.

Ligger i soffan förövrigt, har precis kollat serier med mamma, spelar word feud och draw something. Dom spelen kommer att förstöra mitt liv, förstöra timme på timme att nöta den där skiten. Aja, beroendet ligger på tipptopp så lägg gärna till linneasjolen när ni ändå är i farten.

Min dag har vart bra, skola, äta, hem, äta, sova, äta, kolla serier, äta, sova.
En vanlig dag med Linnéa Sjölén? Jafan.

Blir nästan rädd för mig själv när jag erkänner det här men det är såhär, jag har börjat tycka om kaffe, rivet jävla kaffe, ja de kan ja ju säga, rätt av, att de är underligt.

Sjukt taggad inför imorgon! Ska bli så kul så jag nästan pinkar i brallan. Mer om det imorgon.

Godnatt party peoples.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0