Dag 2: En bild på en person som vet mest om dig och en kort beskrivning

Kort beskrivning var det ja.. Ellen, min ellen, tjejen som förgyller mina 365 dagar varje år, finns så sjuk mycket att säga om dig, vi har vart bästa vänner så långt som jag kan minnas. Så glad att jag har den här fina underbara människan, jag vet att hon finns för mig lika väl som hon vet att jag finns för henne, tvekar inte en sekund på att säga om det är någonting.
Trotts att det gått upp och ner hur mycket vi vart med varandra, så vet jag att hon ändå finns vid mina sida i alla lägen! För vi kan varandra utan och innan. Nu har vi börjat vara mer, vilket jag är sjukt glad över, för du är den där tjejen som jag kan sitta hela nätter med och prata om allt.
Planerad och spikad sommar med dig och våra fina brudar kan jag ju bara säga, rätt av! Kommer bli kungligt, inget kan gå fel.

Du är rivet kaffe, hjärtat mitt. För rivet är livet.

Jag älskar dig. <3


Kommentarer
Postat av: ellen

Underbara du hjärtat! Jag älskar dig min finaste <3

2012-03-04 @ 15:49:16
URL: http://sjodinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0