Tröjan du hatar.

Från att vara hur arg/ledsen som helst till att grina av lycka, normalt? Nej skulle inte tro det.

Har iallafall börjar kolla på serien "Merlin" riktigt bra, och jag kollade UTAN svensk text?! Måste verkligen träna på min engelska.

Är verkligen hungrig 24/7, illa mina vänner, illa.. Jag HATAR verkligen oliver egentligen, men det fanns inget annat att äta så tog en gaffel och börjad käka direkt ur burken.

Ska iallafall fixa lite nu sen blir det barnfilm, mysigt! Ska försöka sova, lång dag imorgon...
Påtal om ingenting hade jag mina klackskor på mig idag i skolan, så jävla stolt! Bra Linnéa, bra

Godnatt mina nära och kära.


Kommentarer
Postat av: johanna

så jävla snygg!!

2012-01-17 @ 14:41:47
URL: http://lillajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0