True story bro

Fredagen den 13 släng dig i väggen för lördagen den 14 var fan så mycket värre.
Fitt dag, fitthorkuksugaremupp dag. Exakt så. Har nog aldrig vart så arg som jag var i lördags, helt sjukt. Jag blev galen, togs över av någon elak person. Var så arg så jag grinade av vrede. Tänk dig känslan att du först blir du arg, du vill bara slå någon, men det värsta är att du inte kan göra någonting, inte ett skit. Helt kört. Jag hatar en person innerligt, fyfan, han är ett svin. Och det kan jag säga rak i ryggen och stå för det. För en sak är säker, det är att nu prickade du en svag punkt och tog botten.

En rak höger på käften är vad du är värd.

Jag säger bara såhär, sug min fucking kuk och håll käften.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0