Kan inte sova - gör ett test

Tio första
Första bästa kompis: Ellen Sjödin
Första bil: Inte än inte
Första husdjur: Hamster tror jag
Första semester: Grekland
Första jobb: Med muppar
Första köpta skiva: hah, typ markoolio säkert
Första riktiga kärlek: Niklas Ärlig 
Första piercing: öronen, naveln
Första konsert: Sebastian Krantz

Nio senaste

Senaste alkoholdrycken: Vin, tror jag...
Senaste bilfärd: Igår
Senaste filmen du såg: Svampbob
Senaste ringda telefonsamtal: Niklas
Senaste bubbelbadet: alderles för längesen!
Senaste spelade cd'n : någon totaly laglig i bilen
Senaste puss: Niklas
Senaste gången du grät: Donno
Senaste måltiden: Donken

Åtta har du någonsin

Dejtat en av dina bästa kompisar:
Nein
Blivit arresterad: det händer inte så ofta, nej
Blivit kär vid första ögonkastet: hm, beror på
Fastnat med blicken i någons urringning: hahah, ja!  
Fått ditt hjärta krossat: nej det tror jag inte
Sagt att du älskar någon utan att mena det: never ever
Haft ett one night stand: ne
Busringt till någon: det har väl alla gjort  

Sex saker du gjort idag

1. Vart i uppsala
2. Pratat med kenza
3. spenderat pengar
4. åkt tåg
5. promenerat med hunden
6. spelat gitarr

Fem favoritsaker utan rangordning

1. mamma
2. niklas
3. gördis
4. wilma
5. mina bröder


Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Niklas
2. Ellen
3. Julia
4. Nathalie

Tre val

Blått eller rött? rött
Sommar eller vinter? sommar
Choklad eller chips? choklad


Två saker att göra innan du dör
1. Bungyjump

2. Fallskärm

 

En sak du ångrar: Att jag aldrig fattat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0