'Snälla bli min..'

Hejsan, skola hela dagen idag, prov i naturkunskap, gick väl helt ok tror jag! Hem efter det, somnade mitt i skräckfilmen jag kikade på haha... Vaknade och kom på att jag måste ge min present till viktor som fyllde år i tisdags! Glad vart han iallafall, speciellt över mitt helt sinnessjuka rim! Satt där uppe och snackade med han och markus i nästan 2 timmar.

Men nu sitter jag i soffan, dricker litte öl med bror min!

Imorgon blir det åka upp till Mora, bo på hotell och ha en hel spa helg med niklas, linda och stefan, underbart.

Nu ska jag fortsätta kolla på robinson och dricka öl. Sen blir det städa hela rummet, plugga och packa!

Tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0