my name is like a dick, allways in some bitches mouth.

Rubriken är sann, som fan. Dagen har bestått av att besöka fam. Rask & co. En ba dag tycker jag, känns bra satan. Vart mycket, skratt, skrik och tårar men allt slutade lyckligt. MÅSTE umgås med alla dom mer, haha underbara.

Just nu ska jag packa min väska, ska flytta till alex inne i gävle ett tag. Berättar mer om det sen.

Åka till Uppsala tänkte jag också göra lite då&då, en gång i veckan iallafall, ska börja rida med min kusin fredrika, en sak ni inte visste om mig är att jag älskar hästar, men har inte lagt ner så mycket enegri. Hon har en underbar häst, Chilli.

Just nu känns allt stabilt fast ändå inte. återkommer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0