Lördag,, 23.56

Hejsan, dagarna har bestått av åkt fram och tillbaka till gävle och skolan.

Men
fredagen finns det lite mer att berätta om, MODEVISNINGEN PÅ VOX! hur underbart kul som helst. ååh vad jag älskar det där!!! Längtar tills man får se bilderna bara, hur fina kläder som helst, hur fint smink som helst, och jag behöver inte ens skriva hur taggad jag var, hjärtat slog i 180 när man stod och väntade på sin tur, man visste att det stod 150 pers och skulle kolla på just MIG i några sekunder, alla kom inte ens in, proppfullt, 50 st fick stanna utanför. Holly shit. Är skitnöjd med kvällen och som grädde på moset så fick vi en goodibag!

Idag har jag mest sovit, och sovit, och sovit. Nu på kvällen gjorde jag ett ryck och hjälpte markus med lägenheten, snickrade ihop ett helt kök åt honom som han ska sätta upp nästa helg. And guess what? nu ska jag sova. Drömma om en underbart fin människa som heter niklas ärlig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0