Let it be,

Hejsan alla glada människor.

Sitter här i soffan och har precis solat, hur skönt?! mycket skönt.
Innan det skola hela dagen, eller ja, 2 lektioner, hem och sova lite, senare iväg och hjälpa mamma min att handla, och efter det vidare till skatehallen, forvånade mig själv med att ens kunna stå på en bräda, men jag kunde ju fan åka.. bra kul!

Hem och dra en långdusch på det och efter det sola.

Så nu sitter jag här och saknar min finaste så jag spricker, men får ha han hela helgen för mig själv uppe i Mora på SPA helg så klagar inte! ska bli mysigt och skönt att bara komma bort från allt.

Imorgon har jag prov, Naturkunskap, inte allt för lovande dock.. Men det löser sig nog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0