Super.

Hallu allt folk. Sitter hemma hos nikepicken med tebo, spelar lite supermario, hur bra? jätte.

Ska bara äta något sen imorgon blir det upp vid 09.30, åka till gävle med mina kusiner Viktoria och Pauline, chilla lite bara. Shoppa, eller ja, jag behöver inget men klart man är hygglig och ställer upp liksom, öronpropparna hänger väl med så mycket som dom kakklar.. Aja vi hörs imorgon (om jag överlever) hehe




Har förövrigt inte anmält mig till öppenscen... Vad tycker ni?.. ska jag anmäla mig?.. Bara 1 dag kvar innan det är försent... Fan att det ska vara så svårt, tänk om man bara hittade en låt som satt klockrent och det lät som att gud spelade på sin gamla gitarr? Inte lätt när det är svårt eller..

Nej fyfan det här håller inte längre.. Nu blir det mackor!

C ya


Kommentarer
Postat av: cajsa-stina

2011-11-03 @ 11:35:06
URL: http://cseriksson.blogg.se/
Postat av: cajsa-stina

Gumman, saknar dig nå enormt!

Men jag tycker absolut att du ska anmäla dig, det låter super vilken låt du än tar. När är öppen scen förresten? puss.

2011-11-03 @ 11:36:16
URL: http://cseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0