Hetare än lava

Tjabba,var precis nere vid gamelgården, vi som är med i Tierps lucia fick oss "lite" skratt, Mathilda blev lucia, kulkul. Förstår inte hur länge den här förkylningen ska sitta i.. Snart en vecka.. Men vafan imorgon ska jag iallfall till skolan och sen till Gävle och fira min underbara bror som fyller 26 år.

Känns himla konstigt.. Alla mina brorsor har lyckats så himla bra, jag menar min äldsta bror Alexander, han är ingenjör. Min näst äldsta bror Markus han jobbar på Peab, Viktor han går på högskola och pluggar till byggnadsingengör och jobbar på Alex jobb ibland med ritningar, alla tjänar asmycket pengar.. Så kommer jag lilla Linnéa som går på gymnasiet och pluggar till ingenting, atja, framtiden är ljus gott folk.






SPÅKULAN





Hej Linnéa!

En underbar vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0