Back.

Hej party people. Har inte bloggat nu på några dagar som ni kanske märkt, dagarna har gått upp och ner, hit och dit. Ni kanske redan vet det men anledningen till varför jag gjorde en liten bloggpause var för Niklas och jag har gjort slut, ja ni hörde rätt. Och jag behövde lite tid för mig själv att fundera vad jag gör med mitt liv. Ni som tror att det finns någon smaskig anledning till varför vi gjorde det kan ju ta och hänga er på än gång. Det är såhär att det var ett gemensamt beslut, om det är för stunden eller för alltid det vet jag inte riktigt, men hoppas såklart att det blir bra när våra liv reder ut sig.
Mina dagar består mestadels av skola, möten, tv tittande och springande, det sista får mig att slappna av, så underbart att dra upp musiken på högsta volym, dra in den iskalla luften i lungorna och bara springa, man kan aldrig riktigt veta vart men det är den som går vilse som hittar de nya vägarna.

Uppdaterar så fort jag känner för det, men nu blir det sova. Sleep tight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0