Torsdag,, What are words...

Chilldag i skolan idag, gjorde klart mitt lilla mysdjur som såg ut som en bajskorv typ
Somnade på hk teorin, förvånade? nej var inte de, vaknade av att mamma ringde... jag som låg så skönt på bordet...
Aja innan skolan slutade hade jag en liten fight med lärarna men efter så drog jag till Gävle!

Kom in dit så gick jag till bror mins jobb, chillade där ett tag sen vart det en Waynes Coffee och försökte hitta skor till mig, gick inge vidare så vi drog till REDRUM där jag gjorde min stav i örat och ÄNTLIGEN har jag bytt till den! underbart
Stod inne på Dressman och försökte hitta en kostym till alex, så stilig har jag nog aldrig sett min bror!
Drog hem till han och chillade, övningskörde inne i stan, åt pizza och linda var så sinnes snäll så jag fick låna hennes klackisar och öva tills modevisningen!

tog 10 tåget hem och nu sitter jag här, död, så sängen känns liksom lockande om ni förstår.

Nu ska jag dö lite, pusshejs!



Gammla bilder sen interpool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0