livet är en fest

Hallådär! Kom precis hem efter att ha övningskört i ungefär 40 min, underbart. Somnade till på soffan innan de och vaknade och hade världens bula i skallen och hur ont som helst, och de är inte borta än... scary!

Nu ska jag ta men en frodig dusch sen blir det film oh popcorn - som jag precis googlade på hur man skulle stava haha! pinsamt!

Ni kommer få se lite bilden sen igår, så fort jag hittar kabeln till kameran...

Men nu får ni nöja er med en urgullig bild




God afton Linnéa



Ta inte med dig problemen till sängen. Skaffa dig grubbeltid under dagen istället.





Tell the devil I said “hey” when you get back to where you're from



Bruno Mars – Grenade

Don Omar – Taboo - lägg mäke til att dom säger "Linnéa" i refrengen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0