Man down

Hellu, dålig jävla uppdatering nu känner jag.. Fy mig.

Men aja, i lördags var det den stora frågan, gudinge eller våla, Cajsiimajsii som jag egentligen skulle vart med hela kvällen lång, åkte till gudinge och jag till våla! Men vi hittar på något någon annan dag ellerhur?

Som sagt, östervåla blev det, åkte dit med några störtsköna killar och tjejer, och hela kvällen var det gratis pannkakor, bäst!

Sov hos nickepicken, dagen efter på kvällen kom kimpen och då blev det lan för dom där grabbarna, själv sitter jag bara och tittar på när gubbarna springer som judar över skärmen, men tro det eller ej, det är ganska roande.

Nyss kom jag precis hem, robin var snäll och skjutsade mig til örbyhus så jag slapp ta bussen! sköönt


Kommentarer
Postat av: cajsa-stina

Klart vi gör bästa du,saknar dig!

2011-07-13 @ 14:13:33
URL: http://cajsastina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0