såja

lite av mitt 2010

2010 var ett halvbra år, ena halvan var dålig och den andra bra.  som hade sina för och nackdelar. lite djupgående tre punkter från mitt 2010.

Största misstaget 2010:
Var för lite vid stugan. Mår sjukligt bra av att vara där, då kan man släppa alla tankar och bara slappna av, själv, ingen som stör en och klagar, så det var nog misstaget.

Mådde bra av: Min underbara bästavän Ellen, som jag var med nästan varje dag på hela sommarlovet! Allting gick så fort och vi tog det inte lugnt en sekund, ut på nya upptäkter varje dag. Från att gå ut och gå kl 2 på natten i bara linne och shorts till att åka runt lite var stans. Och såklart Niklas, enda från första dagen har han fårr mig att må bäst, aldrig mått så bra i hela mitt liv, så dom finingarna har jag att tacka!


Saker att minnas från 2010: Något att minnas var sommaren 2010! Ellens och min sommar, vi var i månkarbo nästan varje dag, träffade nya polare, och upptäkte 28! En annan sak att minnas var den 17/8, vart tillsammans med världens underbarste människa, snacka om lycklig!

Kommentarer
Postat av: ellen

puss påre, ja sjukt det! <3

2011-01-07 @ 20:02:37
URL: http://sjodinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0