knasbanan

Dagen började lite smått i skolan, sen stan, åt på kina med niklas och hans mamma :)

Drog vidare till han och chillade ett tag, sen åkte vi till örbyhus, jag skulle med 21.44 tåget, stod och väntade och såg sen att dom sa "ny tid" väntade där till 22.00 då den skulle komma, men icke sa nicke, väntade 10 min till sen stod att att det inte skulle komma något tåg, drog hem till adrian som var snäll och släppte in mig, värmde mig lite, drog till stationen igen och väntade på tåget, han var snäll som följde mig till stationen med, vi stod där och väntade och väntade och väntade, men inget tåg.. Sen hörde jag det igen som jag absolut inte ville höra IGEN " ny tid" så fick vi stå där i typ -18 och vänta, den kom väl runt  23.15 eller nått. kul.

Ja de där var lite (kort) om min dag hehe, nu ska jag sova som en gud! godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0