Tisdag,, alltid från bläck till papper.

Yoyoyo.

I söndags så åkte jag och niklas hem till han, fixade med hans friggebod och flyttade in, sweeet!

Igår så vart det en ganska chill men trött dag, skola först, sen hem och sova, sedan vidare till älvkalerby, min faster fyllde år så vart lite godsaker, softisch! Drog hem och senare kom niklas och martin, vart lite NML-spökjackt, haha ;)

Idag absolut inte min dag idag, allt går bara fel och humöret är absolut inte på topp, men de har ju sina förklaringar det med. Känner för att göra precis ingenting idag, bara vara liksom. Fast lite lust att träna med, kanske blir en kvällsrunda på boxen, we'll see.

Nu sitter jag i skolan, chillar lite. Sattsar på att bli klar med HK-läxan. Hungrig och ont i magen, bra kombination (y) naat.

Jag har världens bästa pojkvän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0