Sista april!

Ja ni, sista april började finfint, vart väckt av amanda och bella kl 08.00 och då tog jag och några skönsköna brudar 10 tåget till uppsala, stekte och hade det allmänt bra! vindruvor och grädde kan vara det bästa jag någonsin har ätit! Aja hem senare, hgandla och fixa lite, sen till mig och där körde vi ALL IN! underbart.
Drog vidare på någon tråkig fest och senare till en enu tråkigare, hem runt 12 och då jag trodde min kväll var över så satt jag med virre och bellas kompisar, hade det huur jävla frodigt roligt som helst, drack och spelade spel, fintdä!

Men nu ligger ligger jag i sängen, slut som artist, trött och fryser som en rakad hjortjävel, fiiifan!

Ska bli underbart att sova, helt jävla underbart!

Hörs

+ att jag inte fick träffa lina... sadface gånger en miljon....


vissa saker förblir

Kommentarer
Postat av: Lina

Det suger att vi inte sågs!!!!!!!!!!!

Men vi ska styra det i Gävle inom snar framtid, eller hur darling :) Puss på dig.

2011-05-01 @ 16:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0