I'm baaack!

men kära bloggläsare vad gör ni här? sa ju att jag skulle ta ett break
det är inte över, jag ligger bara lite lågt sö

tyckte det var tillräkligt ok för att börja om på nytt igen.


men blogga, de ska jag göra!

lite som har hänt under dom senaste veckorna:

har vart med min niklas typ 24/7, underbart!
och han har sovit  här typ dom senaste 2 veckorna, juste, grattis våra 3 veckor idaaaag hihi.

mackebror har "flyttat" till sthlm med... usch säger jag bara.. saknar säret ju..
de enda possitiva är att jag får hans gymkort så jag kan dra ner och pumpa lite! haha

sjuk har jag vart med.. fiifan inte kul de eller!


vart med min nelli till vetrinären, gick väl helt ok

och bara så ni ska få lite mer onödigt att läsa så har jag vart till uppsala idag och spännt tufftufftåget.. ajaj! hittade blandannat en fred perry tischa, skjorta, och en sjal, bilder kanske kommer upp..

Kommentarer
Postat av: Ellen

härligt!

2010-09-08 @ 18:31:21
URL: http://sjodinellen.blogg.se/
Postat av: linnéa

liiiterå!

2010-09-08 @ 19:17:31
URL: http://sjolenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0