Torsdag,, Du, bara du. Förstå det.

Tjenare, sitter här i min ensamhet och pressar in musik in i huvet, känns bra.

I tisdags var jag på sjukan, igen... Fast i uppis denna gången. Vilket resulterade i, hmm, ingenting? ååh orkar inte..

I onsdags vart det skolan, ett tag iallafall. Fick ju lite uträttat.

Idag, har jag var i skolan, haha ja som vanligt inte hela dagen.. Mått sjukt stört dåligt.. Somnade i några timmar, bra skönt.
På kvällen åkte jag till kusinerna ett tag.

Nu ska jag försöka göra något vettigt, och sluta tänka på allt dåligt, inte känna efter så mycket som Adam säger (y)

Saknar niklas♥
Kände att det där var droppen
Orkar inte
Behövde inte det där
Såfort jag blir frisk
Ska jag ta tag i allt
Precis allt
Men när blir jag det då?
Aldrig kanske...



och ändå finns det alltid någon
som är mycket bättre, som är värd mycket mer
än mig.
dom tankarna kommer tillbaka titt som tätt,
och då biter jag mig i kinden, tittar åt ett annat håll
och försöker styra in tankarna på något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0