Onsdag,, Vad är det som händer med mig?

Hejhejdudär.
Sitter hemma, vaknade typ nyss, ingen skola. Dom senaste dagarna har jag inte gjort ett dugg typ.. Vart med min älskling, underbart! Satt och snackade med ellen i skolan någondag nu i veckan, skönt att prata ut lite! tack för att du finns vännen!

Fick svar på proverna sen sjukan i fredags, ingenting... dom hittar ingenting! åååååh.....
Ska till sjukan imorgon kl 10, IGEN...

Efter 6 veckors feber börjar min kropp säga ifrån nu känner jag... inte bra.

Nu ska jag vila, mera, och sakna min Niklas Ärlig... Och om du läser det här sötnos vill jag bara säga att du är underbar.



Och igår fick jag träffa bellas lilla hund Vilde, fiiifan så söt!
Bilder kommer upp senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0