Måndag,, Förlåt, men ibland blir det sådär..

Shuuue breee! Sitter här, hemma.... Vaknade i morse med helt sinnes ont i magen och feber.. Vart ingen skolan för mig heller.. Helt död
Nu har jag tagit lite tabletter så lite bättre just nu för stunden i allafall. Räddningen för dagen var att jag fick Fridatidningen, ba de som gäller!
Ellens söta kort från när hon var på Cypern piggade upp dagen stort! Kiitos baby! (L)

Får svar snart på proverna de där om borelia och levern. Men blir in till sjukan i uppsala nu senare i veckan... Känns inte bra..
Men en sak som är bra är att min Nellis fötter är bättre, åååh så underbart!

Nu ska jag vila som jag gjort hela dagen, orkar ingenting.. Och fucking pulsen är helt cp-stört hög..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0