Onsdag,, 3 underbara månader med världens underbaraste kille! ♥

Helluu!

Vart är min röst? har tappat bort den helt... någon kan väl vara snäll och leta upp den åt mig va

Vaknade runt 8 i morse av världens hostattack! Lyckades somna om och vaknade kl 12, fixade mig och sen drog jag till skolan och fixade med lite läxor, duktig jag!

Virre var så snäll och både skjutsade och hämtade mig på skolan! puss-på-att-han-har-fått-körkort.

Nu ska jag äta något och sen bara ta det lugnt!

Niklas kommer väl ikväll, våran dag idag ju hihi. svar ja




JAG ÄLSKAR DIG


Kommentarer
Postat av: Sigurdkaja

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2011-10-27 @ 08:59:33
URL: http://sigurdkaja.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0