Tisdag,, JAAAA!!

YES DE BLIR AMSTERDAM! I MORRN BÄR DE AV!

Show idag, blääää. Åhhhhh vill ju vara med. Finns just nu några få saker som är positivt med den bara, aja, that's the shit

Duktig som man är glömde jag mobilen hemma för er som undrar

När jag kom hem såg jag att alla fiskar hade dött i mitt akvarium, typ 5 st som lever bara... Började nästan grina för jag orkade inte med de. Men sen såg jag att de va småsmåsmåsmå yngel, vilket var kul =) De är pumpens fel att dom dog..

Moster var här nyss så jag fixade hennes hår, hon sa att hon inte hade vart så fin i håret på väldigt läge haha =D
Somnade ute på gräsmattan med alla kläder på och vaknade en timme senare haha skönt att sova lite :)

Ska packa, snart.. Nej, NU!



Grattis till hanna med!


Kommentarer
Postat av: ellen

ha det bäst gumman!! kommer sakna dig som fan! <3

2010-05-18 @ 20:38:51
URL: http://sjodinellen.blogg.se/
Postat av: linnéa

Kommer sakna dig med älskling! ringer i morrn! <3

2010-05-18 @ 22:01:11
URL: http://sjolenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0