Tisdag,, I grab my guitar and play.

Igår gick jag med brudarna och köpte glass på bennys efter skolan :)
Myyyys med sol må jag säga :D
Sen åkte jag till Söderfors och satt båtvakt för mamma ville ha sällskap fast jag somnade direkt haha, tog en prommenix med Wilma bland bryggor och båtar runt halv 12, det kan få en att tänka på saker man glömmt.

Idag så väckte mamma mig kvart i 6, mumms.. Somnade i bilen påväg hem men aah fintdä :) var de skola först och ellen och jag flumflum hela dagen såklart!! haha
Hem och sov men vaknade av att virre tröck in en kaka i munnen på mig, tack för de! ...
Ellepelle kom och hon fick lite saker från amsterdam :) skönt att få prata av sig lite!!

Nu har jag skaffat en ny hobby, MAT! :D haha

Ääh tycker sängen ser riktigt skön ut nu så drar mig nog mot den!



HALLÅ DÄR NÄRBILD! HAHA BJUDER PÅ DEN :)

En riktigt skön låt med lika skön text :Zac Brown Band – Toes



tänk först, innan du sårar mig, jag lyssnar häldre på en sanning en blir lycklig av en lögn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0