Söndag,, You just smile and take my hand.

Borta bra men hemma bäst

Fredag
: Bästaellen följde med till stan, hittade ingenting, bara mat ;D kul i allafall :)
Sen på kvällen var jag med 2 coola grabbar ba, sen hem och kolla på alice i underlandet =) Fintdä

Lördag
: Vaknade ganska tidigt, världens finväder så åkte till stugan, helt underbart och jag hittade världens solställe! :D Sjukt glad för de!

Söndag
: Mamma väckte virre och mig halv 10,, orkade knappt gå upp men fixade allt och sen körde kungen båten till båtbryggan ;)
Nu ska jag ut och sola sen ta en dusch, i morrn är de äckelshow. Kul ? ne



Ha en fortsatt trevlig dag/kväll för de ska jag ha! :)

En gammal goding ba: Iyaz – Replay - Flo Rida Version

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0