Söndag,, Regn? men vafan..

Alexander väckte mig runt halv 1.. kunde lätt sova några timmar till menmen har man brorsor så har man. Resan var kanonisch! Underbart väder å allt :)
Vill ni veta något mer så är det bara att fråga på =)
Skapligt rädd jag vart när det pep i tullen haha.. I lördags var det nog finast väder! fick i shorts & linne med en glass i ena handen och en melon i den andra, mmmmm!
Hem var det faktiskt kul att flyga, haha tror jag kom över min räddsla! :D Nu är jag helt slut & trött! har precis kommit ut ur duschen och nu sitter jag här och känner mig osocial.
Köpte massa saker där borta med :)
Alla bilder kommer upp sen.




Varför har jag sån otur för? Zeus min sötnos...


Tur att jag har dig Ellen! Vet inte vad jag skulle göra annars



Kommentarer
Postat av: ellen

kan inte säga annat än detsamma, föralltid vi <3

2010-05-24 @ 17:42:29
URL: http://sjodinellen.blogg.se/
Postat av: linnéa

föralltid! <3

2010-05-25 @ 23:02:09
URL: http://sjolenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0