Onsdag,, Grattis macke bror!

Först vill jag bara säga grattis till markus :) 21år och blir bara mer cp för varje dag :) haha pusspådindag(L)
Kommer väl massa folk snart antar jag, men tårta är gott :)


Ligger på gräsmattan ute i solen på en solsäng, helt jävla underbart!! Bikinin på å allt! STEEEK!
Det är såna här dagar man har väntat på =D sjukt härligt!
Fan vilken jävla rand jag fått då ;O hahahaha

Haft 2 prov idag, tror de gick ganska bra faktiskt :)

Riktigt skön låt! : HOFFMAESTRO – Seize The Day

En fucking vecka sen drar jag till Amsterdam! fyfan så skönt!


Skönt med lite lov nu, satt finfint! Tänkte hitta på något kul med brudarna om dom vill!! =)


Det är dom där småsakerna som får än glad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0