Måndag,, Watching you is the only dryg i nead.

Chillerill dag i skolan, trodde det skulle vara sol idag med men nepp.. Aja de kommer väl flera soliga dagar :D

Värsta bulan i pannan.. Råkade tappa datan i huvet i lördags.. Man kan ju undra hur jag lyckas ibland...

Hade hk-prov att vi skulle laga mat, jag lagade mat åt Elin fyfan va äckligt de vart... Men kladdkakan vart ju kanon! Alla älskade den ;D hihi inte för att skryta men ;)


Åååh sommar!

Hoppas att min plan funkar hihi ;) ellerhur carro ;D

Nu ska jag ut och slå några golfbollar, sen får man se vad dagen har att erbjuda! =D
Ha'de biatch!



Fan va irriterad jag är på vissa personer, va fan har ni för jävla äckelfel i huvet?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0