Måndag,, I'd rather be with you.

Show idag, sööööög. För att inte göra ett piss i 6 timmar är inte kul, INTE KUL!
Så orkade inte med de sista timmarna så Ellen och jag drog hem, la mig och solade och lyssnade på musik. Sjukt fint väder, åååh! Har lovat mig själv att inte klaga på värmen =)
Snygg utskällning vi kommer få (Y)

Mamma kom och berättade när jag låg och solade att det stod att palnet var inställt.. Vart ganska less.. Men nu står de att det ska gå igen, men troligtvis blir det nog inte Amsterdam.
Gaaaaaaaaaaaah!

Var ute och gick med en cool grabb nyss, måste bara säga att det var sjukt varmt ute vilket man saknat :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, inte bokstavligen ;) Men haha aa, sen ska jag nog packa packa å packa... Fast de känns ganska värdelöst att göra de just nu, men aa.

Skön låt som jag lärde mig på 5 min på gitarr, fiiint (Y) : Joshua Radin – I'd Rather Be With You [Radio Edit]


AMSTERDAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0