sommar? ja tack! .. men lov går också bra :D

oj nu var de länge sen hehe, har gjort en massa saker dom här dagarna blandannat åkt till stan, fixat michaelas naglar, och i fredags vart de akuttid in till uppsala till tandläkarn kl 12 så skippade praon och tog bussen dit, kolla lite i affärer och sen hem och fixa för då bar de av till nathalie, i lördags drog hon och jag till månkarbo, mycket skojskoj, trodde seriöst jag skulle dö på bussen hem haha , och de trevliga sällskapet trodde vi var stupfulla haha (Y)

I söndag bakade, var ute och sprang med virre, sen på kvällen drog jag och kollade på innebandyträning =)

I måndags var de skola, snacka om segt, sen åkte jag till söderfors och tog spruta, ajajaj säger jag bara, somnade på mormors jätte "sköna" soffa, kunde inte åka på box för armen gjorde ont.. tog mig en springtur ist =)

Idag, skoooola , gick ganska snabbt, gick 20 min tidigare för jag skulle fixa linser så har dom i nu, de tog ju "bara" en halvtimme att få i en ;D haha men tillslut gick de bra :) gick och bytte piercing dirr efter för den hade gått sönder :S ,, nu sitter jag här och funderar på att gå ut har så sjukt mkt spring i benen!

sommarsommarsommarsommar!


Kommentarer
Postat av: nathalie

haha ja jättefulla var vi, herregud ;D <3

2010-03-31 @ 14:53:59
URL: http://nhermansson.blogg.se/
Postat av: linnéa

hahaha aaaah klart vi var ;D <3

2010-04-02 @ 00:09:30
URL: http://sjolenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0