Den 17 mars

shit pommes snart sommar ju!

aja repar mig från förkylningen vilket känns grymt!
legat och scheeeekt i solen i en timme med idag ! heeelt underbart! fick mig en liten failrand men vad gör de om hundratusen år? :)
har fixat en soffa på rummet med vilket känns väldigt soft :D i morrn blire skola , ganska segt men bättre än att vara sjuk å ha 40 graders feber :)
Grattttttis till Markus Blixt som fyller år idag med!
min älskiälski ellen åker bort och jag kan då inte ge henne mina paket... men de fixar vi sen !

nu ska jag och mami beställa lite kläder och sen ska jag massera majkiii !



Pusspuss (L)

Kommentarer
Postat av: nathalie

haha lät roligt att det var SOFT med SOFFAN hahaha precis min humor :D <3

2010-03-18 @ 19:21:24
URL: http://nhermansson.blogg.se/
Postat av: linnéa

ohyeeaah humor på höööööög nivå :D:D <3

2010-03-18 @ 22:26:36
URL: http://sjolenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0