BILDER!

Några bilder från dom senaste veckorna!



Trötter milo


Fiskning på G!


Skorna Ellen och jag köpte, läckra va!?


Tycker bikinin passar perfekt ;)


Sommarkväll i gefle!


Sänna


schtugan


Sötellen nöjd :D



Linnéa 8 år




...


Feeeeeeest i Örbyhus, lite smått sliten ba


Glassbakning (Y)


Nattmat på bennys funkar alltid


Sänna!


Lite hungriga bara ..


Buuuuuusigt


Shottade iste (Y)


Min blivande balklänning, hoppas jag...


Bergstäkten i månkis






Har bra många flera bilder

Mitt minneskort till mobilen har jag lyckats tappa... buhuuuuuuuuu!!!
INTE BRA!


Kommentarer
Postat av: Ellen

men vafan gosse! :p och är jag naken på sista bilden eller? fan på en buss ju ;p stripp igen ba!

2010-07-24 @ 18:19:34
URL: http://sjodinellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0