Torsdag,, Hallå det är ju sommar! Elller...?

Hallåhallå!

Just nu sitter jag här och mätt som fasen och väntar på att Bella ska komma och klippa mig

Idag har inte mycket hänt, vaknade runt 1 och duschade sen drog jag mig över till en pooooolare och kollade på film, inte världens bästa film om jag får säga mitt huhu.. menmen what ever.
Snackade med Elliiisch i telefon med, som vanligt de :D


fixad inför ön! 27/7
....................................................................................................


Har jag sagt att jag äääälskar att ligga och dra mig i sängen på mornarna? ääh nu har jag sagt det allafall :D

Men jag är också morgontrötter..


Och ni visste säkert inte heller att jag har glasögon, fast använder dom inte för jag har linser huhuhu busigt


Solen är skööön, solen är toppen
Solen är varm, målar brun hela kroppen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0