Space bound-Eminem

Detta har jag hunnit med sen jag skrev senast:

  • spelat golf med två polare ba
  • åkt till stugan
  • vart på ön
  • vart på sommarkväll i gävle
  • haft min BÄSTA ellen på besök i stugan
  • sena långpromenader med henne
  • träffat en katt som vi döpt till sten (söt)
  • heldag med ellen
  • planerat lite hemligheter hihi
  • vart på världens finaste bröllop
  • vart på fest hos erika
Somsagt har jag haft ganska fullt upp som ni ser, men det är så det ska va, right? :D





lite fix innan bröllopet, ganska nöjd med håret allafall :)



livsfarlig sö!


lite grymma låtar slänger jag in med :

Eminem – Space Bound
Eminem – Elevator
Eminem – Music Box
Baby Alice – Piña Colada Boy - Radio Edit

haha ganska mycket eminem som ni ser, men han äger ju så jävla hårt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0