HallåHallå!

Oj nu var de ett tag sen , he he ,, läs den som orkar , tvingar ingen=)

fredag: Gick 2 timmar i skolan, skööönt! sen kom Nattis och Ellen hit och vi hade det myyys, kikade på paranormal activity, var det meningen att den filmen skulle vara sååå läskig eller? var inte de enligt mig iallafall :) skakade lite ass med dom sen med (Y) efter dom åkt hem tog jag en dusch, haha kl var väl runt halv 1 men aja skönt iallafall :D
lördag: Nattis och jag drog till bella på fest, senare kom ellen med, helt OK :)
söndag:
Hoppade in i duschen direkt när jag vaknade och sen drog jag och virre ut med skotern, galet kul, bara å hoppa in i duschen igen efter haha, på kvällen kom Ellen och vi kollade på "wolf creek" , usch äckelfilm,, ingen, jag eller ellen tror jag, rekomenderar man satt bara å irriterade sig på den , menmen den gick väl å titta på :)
måndag: Åkte till moster och sa hejdå till kusin som åker till Uganda ett halvår! träffade min andra kusins barn med , riktigt kul att få leka lite ;D Åkte till alex och vi hälsade på Zeus, kunde lätt ha fallit i gråt i bilen, ville inte lämna han. hemskt.. fyfan.
idag: Inte gjort ett dugg, bastade nu på kvällen, riktigt skönt faktiskt (Y) nu ska jag kolla lite film med mig själv tror jag, eller först packa tills i morgon för då ska jag bada på fyrishov med kussens barn, kanonkul :D och sen ut med wilisch!
tur att vissa saker börjar reda ut sig.

slänger in en bild sen lördagens outfit och på Zeus.


 bjuder på bilden

 Kommer älska dig i all evighet och två dagar till! (L)


Pusspuss (L)


Kommentarer
Postat av: Elin

fin! :D <3

2010-02-23 @ 22:23:51
URL: http://elinsundstrom.blogg.se/
Postat av: ellen

min bästa! :)<3

2010-02-24 @ 14:31:17
URL: http://[email protected]
Postat av: linnéa

de är det du som är elin :D <3

pusspåminellen :) <3

2010-02-24 @ 15:39:27
URL: http://sjolenlinnea.blogg.se/
Postat av: Michaela

fyfan va fin du är:D<3

2010-02-25 @ 23:17:55
Postat av: linnéa

michaela det är du som är fiiiiin!!! :D <33

2010-02-26 @ 17:25:25
URL: http://sjolenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0