Torsdag,, släng upp en hand.

Ey yo

Tycker inte ni att det är konstigt hur man kan tycka om en låt så mycket? Typ som att vara kär, fast vara kär är ännu bättre!

Fick en stol på hakan/läppen idag i skolan.. brörjade blöda i munnen för tandribban.. stoljävel.

Försökte mig på att göra pannkakor när jag kom hem från skolan, 5 min sen gav jag upp. amentja tjejen med tålamod var det här!

Tänker inte tråka ut er och skriva om min tråkiga dag och tråkiga saker jag har gjort :)

Nu ska jag göra ingenting & ingenting.. Fixa lite filmer till min computer kanske? hmm aja de löser sig :)

Tjarå



Niklas

Kommentarer
Postat av: stina tirén

sho linnea! undrar var du har köpt tröjan din du har på din bild, den var mkt fin! (: puss!

2010-12-02 @ 16:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0